Wednesday, February 1, 2012

Adik cucuk 3 bulan

Posted by Natrah at 6:27 AM
Reactions: 
Harini Adik kena g cucuk kat Klinik untuk 3 bulan....berat bertambah sekilo dr bulan lepas, bersamaan ngan 6 kilo..bangga Mama sbb adik membesar dengan jayanya setakat ini....dalam masa yang sama, risau sbb stok susu lam fridge dah makin kurang,huhhu.


Paling Mama bangga,adik tak lagi nangis taim cucuk.....dan adik tak jugak demam cam bulan lepas....syukurrrr...

Saja2 snap gamba adik masa tido smlm dan sebelom g cucuk tadi...



Adik nyenyak tido...zzzzzzzzz

Taim ni Mama yang berdebar2 nak bawa Adik g Klinik esok...risau sgt kalo demam cam bulan lepas.

Are you ready....?wawaaaa,mama masih berdebar2 taim ni risau sgt kalo adik nangis kt Klinik,pastu demam..No No...

Adik makin get use stay lam baby seat....enjoy the journey ok...dont cry..

Anak-anak aku, walaupon dua2 lelaki..tapi, ragamnya tak sama....yang penting, dua2 sama penting lam hidup aku ...dan harap kasih sayang aku terbahagi sama rata.tak ada istilah anak kesayangan..dua2 orang aku sayang...muah2..

0 comments:

 

Virtual Diary dedicated to my handsome boys: Yusuff and Thohir Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez