Tuesday, November 2, 2010

My Dear Boy...

Posted by Natrah at 1:23 AM
Reactions: 
Lately tak byk tugasan d pejabat...so apalagi, macam2 la yg nak dbuat dInternet ..abis dah paper...beautifulnara..facebook...dhkatam..huhuhu.

Taim2 camni, tingat anak kt umah, so uploadlah gamba dia lagi..baby sitter pon sekarang asyik complaint yg anak aku ni payah tido,asyik nk main ja...selalunya, sehari dapat setengah jam pon kira lama lah tu..even ngan aku pon kena paksa tido,so tak bole nk salahkan sapa2..


luasnya nganga..

gumbira sgt..

ala..comey2, tunjuk gigi 2 btg..

super boy

sengih lagi..

kembang idung

menjeling

1 comments:

JJay on November 2, 2010 at 7:56 PM said...

gigi 2 batang!!! cam rania...dah aku teringat lak kat gal aku...gambar no 1 sebijik cam rania tunjuk gigi..hahahaha

 

Virtual Diary dedicated to my handsome boys: Yusuff and Thohir Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez